Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

tisdag 26 januari 2010

Uppsatsen klar för opposition

Yes! Nu har vi i alla fall fått klartecken att vår uppsats är ok för opposition. Åtminstone tycker vår handledare att den håller för VG som det låter, bara att hoppas att den examinator vi får tycker likadant. :)

Här hemma är det som vanligt. Alexander är fortfarande förkyld och jag kraxar vidare. Miranda står och sjunger på sin Singstar Alexander tuggar för tillfället i sig en massa papper :S och jag sitter och försöker att knåpa ihop en inköpslista. Dags att storhandla och få hem lite mat. Tobbe åker iväg till Trysil imorgon kväll och kommer inte hem förrän på söndag så jag är gräsänka i några dagar igen och det är så typiskt att Alexander är sjuk när han är bortrest och jag har seminarie- och föreläsningsschemat späckat. Som tur är så kan Alexanders farmor hjälpa till med passning om det behövs. Jag håller tummarna för att Alexander blir bra snart och att det inte blir samma visa som i höstas när han var sjuk nästan konstant i 9 veckor. :( Bara att hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar