Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

söndag 17 januari 2010

Dags att knyta sig

Sådär ja,då är ytterligare en natt fylld av uppsatsarbete till ända. eller inte riktigt än, men mitt arbete får gå i vila för natten nu i alla fall. Känner att behovet av sömn pockar på, även om jag just nu inte är så väldigt trött så börjar synen att bli något ofokuserad och jag befarar att om jag fortsätter att arbeta med uppsatsen nu så gör jag nog ett MEGAFEL så att jag raderar allt eller nå't liknande. Lika bra att låta blli med andra ord. :) Det börjar i alla fall att närma sig ett färdigt resultat, fortfarande en hel del arbete kvar, med diskussion och finlir, men nästan allt är på plats och det känns underbart. Det är en så'n känsla när man är färdig med arbetet och man sitter med det i sin hand och kan knappt stirra sig mätt på det, trots att det varit allt som existerat i flera veckors tid. Men det lägger sig sen, det är ju bara stundens förälskelse i det färdiga resultatet och att man själv åstadkommit det som visar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar