Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

lördag 16 januari 2010

Ögon i kors

Har suttit med uppsatsen i ett antal timmar nu (klockan är tre på natten) och jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Vet att det ligger ytterligare några timmars slit framför oss innan vi kan säga att vi är klara och redo att lämna ifrån oss arbetet för bedömning. Det känns lite tufft, men jag får bita ihop nu och försöka andas ut sen. På måndag är i alla fall deadline för oss, så nu är det kämpa som gäller. Sen börjar nästa termin på tisdag. Ska bli intressant att se vad den har att erbjuda. Sista terminen på programmet! Det känns ganska overkligt att jag snart läst tre år på universitetet. Snart är jag färdig personalvetare och ska ge mig ut i jobbletardjungeln igen. Det blir tufft, men ska bli skönt också att slippa leva på lån och bidrag och istället tjäna mina egna pengar. :)

Nej, nu är det sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar