Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

måndag 18 januari 2010

Undrar hur länge det funkar...

... att vara vaken halva nätterna och inte sova ut på morgonen? Förhoppningsvis är det nu sista natten på ett tag som jag sitter uppe så länge för att plugga i alla fall. Imorgon, nej idag, ska ju uppsatsen lämnas in. Lite jobb har vi fortfarande kvar men det får vi se till att få gjort idag. Sen är det bara att vänta. Börjar lite smått tappa inspirationen till den här uppsatsen, det har pågått för länge nu.

För övrigt hinner jag inte med så mycket annat. Tog en snabbpaus när min mamma och mina två systrar var på besök idag. Trevligt med lite annat att fokusera på än bara plugg för en gångs skull. Alexander charmade som vanligt. :) Han är en riktig liten trollunge. Miranda var nöjd över att det hände nå'nting annat här hemma, och ännu nöjdare blev hon när hon fick julklapparna från mostrarna. De fick hon inte i julas eftersom vi var förkylda och inte kunde åka och fira med mamma och övriga då. Vi får inte ha med oss några sjukdomar alls till mamma eftersom hon äter cellgifter och hennes immunförsvar är lika med noll.

Nej, nu är det dags att släcka ner för natten/dagen eller vad man nu ska säga så här dags på dygnet. (klockan är 04:40) :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar