Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

onsdag 20 januari 2010

Taggtråd och ingen röst :(

Fick inte vara glad speciellt länge över att vi nu äntligen är så gott som klara med uppsatsen (bara lite pet kvar). Vaknade i morse upp med en känsla av att någon placerat taggtråd i min hals och där sitter den nu och river och raspar :( och som grädde på moset så har jag så gott som ingen röst kvar heller. Så nu går jag runt här hemma och mest kraxar som en kråka och hoppas på att någon ska förstå vad jag säger. :S Men det tråkigaste är nog i alla fall att Alexander verkar lida av samma sak, stackaren. Han har feber, näsan rinner och hostar tills han spyr, sen får han inte sova långa stunder innan han vaknar och är jätteledsen och vrider och vänder på sig. Tror att han har ont och vi kan inte göra något åt det mer än ge honom lite alvedon och hoppas att det hjälper något. Eftersom han inte gärna vill dricka nå't så misstänker jag att det är halsen som spökar för honom. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar