Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

söndag 10 januari 2010

Trött, trött, trött

Klockan är snart ett på natten eller morgonen, vilket man nu väljer att se det som, och jag sitter och skriver på uppsatsen. Behövde en break så då skriver jag här istället. Sitter med en uppsjö av böcker framför mig men känner ändå en viss frustration eftersom jag skulle behövt några fler böcker för att kunna skriva färdigt en del stycken. Som det är nu så får det vänta till måndag, förhoppningsvis får jag tag i litteraturen då. Jag står på kö för utlånade böcker som ska vara inlämnade den dagen men det är ju ingen garanti för att de kommer in på utsatt datum. :S Håller tummarna hårt för det eftersom vi måste ha uppsatsen klar till fredag nästa vecka, så det finns inget spelrum direkt att invänta böcker. Satt uppe till tre igår natt också och det är väl så det kommer att se ut den kommande veckan innan vi är klara, men nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vill inget hellre än att vara klar med det här nu och bara få gå vidare med nästa kurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar