Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

måndag 12 januari 2009

Väntar

Jaha, så var det bara att vänta igen då. Har lämnat in min B-uppsats, som jag slitit som en hund med under jul- och nyårsledigheten. Blev riktigt nöjd med resultatet, men man vågar ju inte ropa hej förrän allt är klart. Har fått tillbaka från min handledare som bara hade lite småkorrigeringar han tyckte jag skulle åtgärda. PUST! Med tanke på att han inte varit med och kontrollerat på vägen så var det nog väldigt få korrigeringar ändå, det kunde ju ha blivit så mycket att jag inte varit klar än. Hur som helst, nu är det "bara" opponeringen kvar, väntar nu på att få någon annans uppsats att läsa, så att jag kan förbereda mig inför torsdagens opponering. Ja sen ska man ju pussla ihop tiden för det också, har ju inte någon tid på dagarna eftersom T jobbar då och jag går hemma med Alexander på dagarna. Det får bli kvälls- och nattjobb helt enkelt. Det börjar bli en vana nu.
Får väl se hur det blir till våren när jag kör igång med arbetsrätten. Ska ju inte ha in Alexander hos dagmamma än, han är ju bara nio månader snart. Nej, dagmamma blir först till hösten, så det får bli ett evigt pusslande under vårterminen istället. SPÄNNANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar