Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

onsdag 14 januari 2009

Nattjobb

Ja så blir det nattjobb igen. Sitter nu med arbetet inför opponeringen på torsdag och jag tycker aldrig jag blir färdig. Suck. Hittade en del grejer i min egen uppsats som jag måste kommentera innan opponeringen på den börjar, lite stavfel, konstig formulering av mening, kommateringar, ooops glömde visst att lägga in muntliga källor i referenslistan och så hade jag visst glömt att redogöra ordentligt för mitt resonemang, det var bara till hälften färdigt, ja och inte att förglömma, jag hade visst lagt in fel sidhänvisning till två av mina referenser i texten. Suck, suck suck och åter suck. Men nu är i alla fall mina korrigeringar klara. Tror jag. Återstår bara att få till en snygg opponering på den uppsats jag blivit tilldelad. Svårt att hitta en struktur, men det får jag bita i imorgon. Tror ändå jag hittat lite att ge konstruktiv kritik på. Nu är det sängen och lite nattsömn som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar