Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

måndag 16 mars 2009

Det funkade! :)

A sov i flera timmar innan han vaknade och blev överflyttad till mammas säng. :) Yippee!!! Han sov även sin eftermiddagssömn i sin egen säng och nu sussar han sött i densamma. Min lilla älskling. Det känns lite vemodigt att inte ha den lilla varma kroppen bredvid sig när man kryper till kojs, men någon gång måste det ju ske. Det funkar inte att lämna honom till någon annan i höst annars. Då är det dags för dagmamma eller dagis. Hjälp, vad fort tiden går! Snart är han tonåring och kommer hem och kallar mig för morsan och ockuperar hela huset med sina kompisar och jag och T har ingenstans att gömma oss för alla dessa tonåringar. :S Hua, hur kommer det att bli?! Inte nog med att jag kommer att få en tonårsdotter som spacklar sig och springer ute sent på kvällarna och gör precis som hon vill och testar gränser. Jag får stå ut med en hormonstinn tonårskille med. Nej, det är ingen lätt framtid vi har framför oss. Men tänk, vilka underbart goa små raringar det är vi har här hemma ändå, trots mina skräcktankar om framtiden. :D Just nu njuter jag i fulla drag av att de är mina och även om jag i framtiden säkert kommer vilja ta den ena och dänga till den andra med så älskar jag dem så innerligt mycket, och ingen annan kan komma och tala om för mig att de är förskräckliga! Det är bara mig förunnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar