Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

onsdag 4 februari 2009

Sätter mig som hastigast för att skriva lite här. Det finns inte mycket tid över för det nu när studierna kommit igång på allvar. Men jag passar i alla fall på nu när Alexander sover middag och innan jag ska bita tag i en av arbetsrättsdomarna vi ska analysera till i morgon. Arbetsrätten är inte att leka med. Känner att det blir en tuff vår med väldigt lite tid över för annat. Jag hinner ju inte plugga så mycket dagtid eftersom T jobbar och Alexander är hemma med mig, så då får jag ta kvällarna till plugg. Bara att bita i det sura äpplet och kämpa på och hoppas att det går vägen.

Fick i alla fall VG på hela B-kursen i sociologi och socialpsykologi! Det känns ju skönt. Tror inte att det går att förvänta sig det nu, men det visar sig. Håller tummarna för att jag slipper omtenta, det vet jag inte om jag orkar med. Vill bara att det ska flyta på med studierna nu efter alla resor som varit med sjukskrivningar och tentor och uppsatser som släpat efter.

Nehej, nu är det bäst att ta tag i det där rättsfallet och jobba på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar