Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

torsdag 5 februari 2009

Däbbt i däsad, IGEN

Ja så var det dags igen då. Är totalt igentäppt i näsan, eller snarare svullen och näsan rinner och killar så jag nyser i ett. Känner mig just nu inte som Miss Universum direkt. Fast kanske inte så långt därifrån om man även på henne lägger till en svullen, svidande och rödsnuten näsa och svullna, röda, kliande ögon, då kanske man kan hitta någon likhet i alla fall. :s Men det tvivlar jag på ändå.

Har bestämt mig för att ikväll ska jag i säng hyfsat i tid. Igår eller inatt blev klockan halv tre innan jag var klar med pluggandet och kunde tillåta mig själv ca tre timmars sömn. UNDERBART! Det lär inte bli sista gången det blir så heller, men det har man ju insett att det är bara att leva med.

Har inte så mycket att tillägga idag mer än att jag är så trött att ögonen står i kors så det är nog bäst att lägga ner det här och knoppa in i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar