Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

onsdag 3 juni 2009

Äntligen klar med vårterminens studier

Stort YES och YIPPEE blev det idag efter opppositionen på det sista arbetet i arbetsrätten. Vi har suttit i fem veckor nu och jobbat med en A-uppsats och äntligen är allt klart. Opponeringen gick bra och vi fick betyg AB på uppsatsen. En av de få bättre uppsatserna talade läraren om. :) Det är så skönt att det är över för den här terminen. Nu kan man med gott samvete ta sommarlov och hämta nya krafter inför höstterminen. Tentan jag skrev fick jag G på, men bara en poäng ifrån VG (hann inte med en fråga och kunde därför inte få annat) men om jag förstått det rätt så kommer det ändå att leda till ett VG för hela kursen. :) Kul! Jag hade aldrig trott att det skulle gå så bra. Jag var inställd på ett G, men jag gråter ju inte om det blir ett VG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar