Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

måndag 20 april 2009

Var hitta tiden?

Ja inte blir det just nu mycket tid över för annat än att plugga och ta hand om barnen inte. Om en vecka är det tentadags och då gäller det att plugga på för fullt för att åtminstone kunna gå därifrån och säga att jag i alla fall gjort vad jag kunnat inför tentan och om det går åt fel håll så är det inte mitt fel. :S Det fullkomligt pyser arbetsrätt med nyanställningar, stridsåtgärder, fredsplikt, kollektivavtal, övergång av verksamhet, uppsägningar m.m. m.m. ur öronen på mig. Inte ens mina drömmar får var ifred, efter att ha läst om fredsplikt och stridsåtgärder hela lördagen var de de enda ord som ständigt återkom under natten, och "otillåten stridåtgärd" var det första som poppade upp i min skalle när jag vaknade på söndagen. Snacka om att man är inne i vad man gör då. :S Jaja, hur som helst, hinner inte skriva mer nu eftersom jag har en hel lunta med uppgifter att gå igenom innan det är läggdags. Egentligen känns det som jag borde lägga mig nu, är totalt slutkörd och behöver nog en hel veckas sömn för att känna att jag är "fit for fight" igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar