Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

måndag 8 juni 2009

Vilket antiklimax

Nu sitter jag här, färdig med vårens studier och har bestämt mig för att inte läsa någon extra kurs i sommar, trots att jag kommit in på alla jag sökt. Jaha, vad gör man nu då? Hur ska jag fylla mina dagar nu när inte studierna tar upp all tid. Helt plötsligt känns det som man har all tid i världen och ingenting alls att fylla den med. Eller ja, ingenting JAG vill göra i alla fall. Lilleman och jag har redan hunnit med en långpromenad på ca 5 km idag och nu sover han sött i sin säng. Ska väl åka och handla lite när han vaknat och ätit och sen får det väl bli en långis till. M går sista dagen i skolan imorgon, sen har hon sommarlov, men hon tycker nog mest bara att det är tråkigt att gå hemma och dra med mamma och längtar efter att få leka med kompisar istället. Så vi får väl se hur det blir med aktiviteter på den fronten. Bara det blir fint väder så får vi ju försöka att komma iväg till stranden och ha det skönt i alla fall. Jaja, det dröjer nog inte innan jag har fullt upp igen. Som sagt det finns ju saker att göra; städa, tvätta, diska, vika tvätt, laga mat, rensa i trädgården. Ja det blir nog fullt upp i alla fall. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar