Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

fredag 5 februari 2010

Sitter...



... hemma och tittar på Alexander som plockar med sina leksaker. Vilken liten goding han är. :) Riktigt duktig på att roa sig själv faktiskt. Väntar hem den andra godingen också, som kommer med bussen från skolan när som helst nu sen är det full fart här hemma antar jag. Måste köra igång med matlagning också. Storhandlade igår så mat att tillaga finns det gott om men känner faktiskt ingen större inspiration just nu. :S Istället hamnade jag här och började skriva. Blir inte långvarigt och inte mycket nytt att berätta men jag tänkte passa på att visa vad som besökte oss häromdagen:

Det skrapade undan snön i ett hörn av trädgården för att komma åt alla äpplen som vi kört ner och lagt där i höstas, sen mumsade den glatt på och brydde sig inte ens när jag körde förbi med bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar