Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

onsdag 10 februari 2010

Fint besök

Idag gästades vi av mycket fina varelser... i trädgården. :) Grannens hästar hade tydligen bestämt sig för att inte stanna i sin hage eller i sina boxar utan valde att springa för egen hand. Döm om min förvåning när jag tittade ut genom matrumsfönstret och såg tre hästar komma travande på andra sidan vägen, framförallt när jag kom på att DÄR finns det ju ingen hage! De är ju lösa! Blev lite lugnare när jag såg grannen komma gående straxt efter. Men blev lite fundersam när hästarna sen bestämde sig för att inte följa med henne utan istället valde vår trädgård och hon fortsatte vägen fram utan hästarna. Hon fortsatte hem för att, som jag senare förstod, be några hästtjejer att ta med sig något att locka hästarna med så att de kunde fånga in dem och föra dem till deras rätta ställe. :) Passade hur som helst på att fota dem när de strövade omkring i trädgården, fick tyvärr ingen bild på dem när de rullade runt i snön, men de här får duga:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar