Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

fredag 20 augusti 2010

Vart börjar man!

Ja, det är frågan. Har ju inte varit inne och uppdaterat på länge, men det är ju inte längre ovanligt. :S

Hmm, är färdig personalvetare sen 4/6-2010 i alla fall. Känns sååååå skönt! :) Är mycket nöjd med mina prestationer. Lyckades inte pricka in VG på c-uppsatsen men det blev ett fint VG på personalarbetskursen och mycket fin kritik på vår rapport i slutet av kursen. :) Det känns som det är det viktigaste faktiskt. Det är ju den kursen (inklusive arbetsrätten) som relaterat mest av allt till det jag vill jobba med i framtiden: HR-arbete. Har under sommaren läst lite företagsekonomi, två kurser på distans, närmare bestämt: Projektledning och Företagsetik. Jag har väl varit måttligt road av att plugga i sommar när andra varit lediga, men jag hade absolut ingen lust att börja stämpla, så plugga fick det bli. Och nu är det bara en vecka kvar tills Psykologi B-kursen, arbets- och organisationspsykologi, kör igång. Den ser jag fram emot eftersom den är mer "hands on" på rekryteringsarbetet.

Har naturligtvis också sökt en del jobb under sommaren och faktiskt varit på två intervjuer och gått vidare på båda. :) Nu är det bara att hoppas att något av dem leder till jobb. Vågar knappt tro att det kan gå så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar