Livet, allt och ingenting

Livet, allt och ingenting
Din hand i min

tisdag 10 maj 2016

Hittade tillbaka hit sent omsider

Lyckades hitta tillbaka hit och läsa lite och konstaterar att mycket har förändrats sen jag var här och skrev sist. På de sex år som gått har jag hunnit med att jobba med HR-frågor som konsultchef i bemanningsbranschen i dryga 5 1/2 år. Nyligen bytte jag arbetsgivare och jobbar inte längre inom bemanningsbranschen eller som chef. Titulerar mig numera som Business Assistant och trivs väldigt bra med det. 😊

Bor inte heller längre i hus utan har flyttat in i lägenhet i stan. Trivs bra med det, men saknar möjligheten att få förverkliga min dröm om en fin örtträdgård, men vem vet hur det kommer att se ut i framtiden. Bara att fortsätta drömma. 😊

Har inga tankar om hur jag ska använda den här bloggen framöver, men tyckte det var lite kul att hitta hit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar